De HuisartsenCockpit

praktijkcockpit

In de HuisartsenCockpit (HCP) en de GezondheidsCockpit (GHC) heeft u met een paar klikken inzicht in uw praktijk. Hoe dat werkt leggen wij in zes vragen en antwoorden aan u uit.

1. Wat is de HCP/GCP? 
De HCP/GCP omvat de totale digitale bedrijfsvoering van een Huisartsenpraktijk cq Gezondheidscentrum. Vanuit de cockpit heeft een gebruiker toegang tot allerlei informatie van de praktijk / het centrum.
2. Wat doet de HCP/GCP? 
De HCP/GCP bundelt alle bekende en voorhanden informatie en brengt dat met elkaar in verband. Dat levert voordelen op voor de eigenaar/manager:
En voor de medewerkers:
3. Wat vindt u zoal in de HCP/GCP? 
Naast kwaliteitsmanagement en communicatie vindt u in de cockpit ook zaken als:
4. Voor wie is de HCP/GCP? 
Alle medewerkers van een praktijklocatie zijn in principe gebruikers van het systeem - van praktijkeigenaar tot manager, receptionist en praktijkondersteuner.
5. Elke HCP/GCP is maatwerk
Iedere HCP/GCP wordt op maat ingericht omdat workflows, hiërarchie, beslissingsbevoegdheid per locatie kunnen verschillen. 

6. Wat levert de HCP/GCP op?
Kort gezegd ontzorgt de HCP/GCP uw praktijk. Door het overzicht en inzicht krijgt u rust en ruimte om te doen waar het uiteindelijk om draait: betere zorg. Uit verschillende business-cases blijkt bovendien dat klanten die inmiddels werken met de HCP/GCP stevige kostenbesparingen hebben geboekt.
 
Kijkt u hier voor meer informatie en FAQ.

Afspraak maken voor een demo?

Belt u direct met directeur Jan Hesp 06 - 514 015 54, of stuur een e-mail via ons contactformulier.