icon-4

Welke diensten leveren wij

Novivex voert in heel Nederland zorgprojecten uit bij huisartsenpraktijken, apotheken en ziekenhuizen. Op gebied van preventie en optimalisatie van behandelingen.

icon-5

Hoe gaat dat

Als u een zorgproject aanvraagt kunt u dat doen op basis van full service of voor een deel van de werkzaamheden.


icon-6

Wat moet u doen

Fijn dat u op het punt staat om contact op te nemen. Als u laat weten wat u wilt, dan ontvangt u binnen 24 uur een reactie van ons.


Blog

Hoe wendbaar is uw bedrijfsvoering?

Als u deze regel leest, prikkelt de titel u kennelijk en daagt u mij uit om uw tijd een zinvol vervolg te geven. In twee minuten leest u deze blog en weet u of u er iets aan heeft. Over wendbaar gesproken... Lees meer...

Laatste nieuws

Visie digitalisering Huisartsenzorg 2019-2022

Als huisarts heeft u te maken met een steeds veranderende zorgwereld. Welke toekomstgerichte digitale zorginformatie-infrastructuur past daarbij? De Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) publiceerde hierover een visiedocument. Hierin komen het Waarom, Hoe en Wat aan bod. De visie kwam tot stand in nauwe samenwerking tussen LHV, NHG en InEen.

Klikt u hier voor het visiedocument.

De HuisartsenCockpit

praktijkcockpit

In de HuisartsenCockpit (HCP) en de GezondheidsCockpit (GHC) heeft u met een paar klikken inzicht in uw praktijk. Hoe dat werkt leggen wij in zes vragen en antwoorden aan u uit.

1. Wat is de HCP/GCP? 
De HCP/GCP omvat de totale digitale bedrijfsvoering van een Huisartsenpraktijk cq Gezondheidscentrum. Vanuit de cockpit heeft een gebruiker toegang tot allerlei informatie van de praktijk / het centrum.
  • Deze informatie staat in de cloud - het is dus realtime en u kunt het 24/7 en van elke plek gebruiken.
  • Een gebruiker heeft toegang tot dat deel van de cockpit waartoe hij of zij geautoriseerd is.
2. Wat doet de HCP/GCP? 
De HCP/GCP bundelt alle bekende en voorhanden informatie en brengt dat met elkaar in verband. Dat levert voordelen op voor de eigenaar/manager:
  • Alle managementinformatie, personele processen, financiële zaken en projecten ziet u in één oogopslag. Daarmee heeft u overzicht en inzicht en daarmee kunt sturen op processen.
En voor de medewerkers:
  • Individueel en eenvoudig inzicht in taken, roosters, werkprocessen, afspraken en protocollen van de praktijk. Persoonlijke zaken rondom bijvoorbeeld verlof en ziekte zijn snel en makkelijk geregeld.
3. Wat vindt u zoal in de HCP/GCP? 
Naast kwaliteitsmanagement en communicatie vindt u in de cockpit ook zaken als:
  • Financieel - de reguliere financiële administratie / boekhouding (koppeling met bank) maar ook alles uit het HIS in termen van opbrengsten (dus geen patiëntgebonden informatie).
  • HRM - Werkrooster, verlof en verzuim, functionering- en beoordelingsgesprekken, overeenkomsten en salarisadministratie. Individuele targets en inzicht in kosten(plaats) en rendements-overzichten per locatie en per medewerker.
  • Abonnementen en onderhoud gebouw - Tijdige herinnering voor verlenging en/of opzegging en reparatie verzoeken met eraan gekoppeld de verantwoordelijke medewerker en dus ook de factuur die digitaal binnenkomt.
  • Materiaalbeheer - Denk hierbij aan alle middelen die in de EHBO-kamer voorradig moeten zijn en geregistreerd qua houdbaarheid. Geldt overigens voor alle medische apparatuur. Dus een planbord met automatische meldingen.
4. Voor wie is de HCP/GCP? 
Alle medewerkers van een praktijklocatie zijn in principe gebruikers van het systeem - van praktijkeigenaar tot manager, receptionist en praktijkondersteuner.
  • Een gebruiker heeft toegang tot dat deel van de cockpit waartoe hij of zij geautoriseerd is.
5. Elke HCP/GCP is maatwerk
Iedere HCP/GCP wordt op maat ingericht omdat workflows, hiërarchie, beslissingsbevoegdheid per locatie kunnen verschillen. 

6. Wat levert de HCP/GCP op?
Kort gezegd ontzorgt de HCP/GCP uw praktijk. Door het overzicht en inzicht krijgt u rust en ruimte om te doen waar het uiteindelijk om draait: betere zorg. Uit verschillende business-cases blijkt bovendien dat klanten die inmiddels werken met de HCP/GCP stevige kostenbesparingen hebben geboekt.
 
Kijkt u hier voor meer informatie en FAQ.

Afspraak maken voor een demo?

Belt u direct met directeur Jan Hesp 06 - 514 015 54, of stuur een e-mail via ons contactformulier.