icon-4

Welke diensten leveren wij

Novivex voert in heel Nederland zorgprojecten uit bij huisartsenpraktijken, apotheken en ziekenhuizen. Op gebied van preventie en optimalisatie van behandelingen.

icon-5

Hoe gaat dat

Als u een zorgproject aanvraagt kunt u dat doen op basis van full service of voor een deel van de werkzaamheden.


icon-6

Wat moet u doen

Fijn dat u op het punt staat om contact op te nemen. Als u laat weten wat u wilt, dan ontvangt u binnen 24 uur een reactie van ons.


Blog

Hoe wendbaar is uw bedrijfsvoering?

Als u deze regel leest, prikkelt de titel u kennelijk en daagt u mij uit om uw tijd een zinvol vervolg te geven. In twee minuten leest u deze blog en weet u of u er iets aan heeft. Over wendbaar gesproken... Lees meer...

Laatste nieuws

Updates GP-PAD en Huisartsencockpit

Doorstart studie Site-management GP-PAD voorjaar 2022
De dit jaar geplande afronding van deel 1 - de studie opstarten in huisartsenpraktijken - heeft door de pandemie vertraging opgelopen en is voorlopig uitgesteld. Lees meer...

De HuisartsenCockpit

praktijkcockpit

In de HuisartsenCockpit (HCP) en de GezondheidsCockpit (GHC) heeft u met een paar klikken inzicht in uw praktijk. Hoe dat werkt leggen wij in zes vragen en antwoorden aan u uit.

1. Wat is de HCP/GCP? 
De HCP/GCP omvat de totale digitale bedrijfsvoering van een Huisartsenpraktijk cq Gezondheidscentrum. Vanuit de cockpit heeft een gebruiker toegang tot allerlei informatie van de praktijk / het centrum.
  • Deze informatie staat in de cloud - het is dus realtime en u kunt het 24/7 en van elke plek gebruiken.
  • Een gebruiker heeft toegang tot dat deel van de cockpit waartoe hij of zij geautoriseerd is.
2. Wat doet de HCP/GCP? 
De HCP/GCP bundelt alle bekende en voorhanden informatie en brengt dat met elkaar in verband. Dat levert voordelen op voor de eigenaar/manager:
  • Alle managementinformatie, personele processen, financiële zaken en projecten ziet u in één oogopslag. Daarmee heeft u overzicht en inzicht en daarmee kunt sturen op processen.
En voor de medewerkers:
  • Individueel en eenvoudig inzicht in taken, roosters, werkprocessen, afspraken en protocollen van de praktijk. Persoonlijke zaken rondom bijvoorbeeld verlof en ziekte zijn snel en makkelijk geregeld.
3. Wat vindt u zoal in de HCP/GCP? 
Naast kwaliteitsmanagement en communicatie vindt u in de cockpit ook zaken als:
  • Financieel - de reguliere financiële administratie / boekhouding (koppeling met bank) maar ook alles uit het HIS in termen van opbrengsten (dus geen patiëntgebonden informatie).
  • HRM - Werkrooster, verlof en verzuim, functionering- en beoordelingsgesprekken, overeenkomsten en salarisadministratie. Individuele targets en inzicht in kosten(plaats) en rendements-overzichten per locatie en per medewerker.
  • Abonnementen en onderhoud gebouw - Tijdige herinnering voor verlenging en/of opzegging en reparatie verzoeken met eraan gekoppeld de verantwoordelijke medewerker en dus ook de factuur die digitaal binnenkomt.
  • Materiaalbeheer - Denk hierbij aan alle middelen die in de EHBO-kamer voorradig moeten zijn en geregistreerd qua houdbaarheid. Geldt overigens voor alle medische apparatuur. Dus een planbord met automatische meldingen.
4. Voor wie is de HCP/GCP? 
Alle medewerkers van een praktijklocatie zijn in principe gebruikers van het systeem - van praktijkeigenaar tot manager, receptionist en praktijkondersteuner.
  • Een gebruiker heeft toegang tot dat deel van de cockpit waartoe hij of zij geautoriseerd is.
5. Elke HCP/GCP is maatwerk
Iedere HCP/GCP wordt op maat ingericht omdat workflows, hiërarchie, beslissingsbevoegdheid per locatie kunnen verschillen. 

6. Wat levert de HCP/GCP op?
Kort gezegd ontzorgt de HCP/GCP uw praktijk. Door het overzicht en inzicht krijgt u rust en ruimte om te doen waar het uiteindelijk om draait: betere zorg. Uit verschillende business-cases blijkt bovendien dat klanten die inmiddels werken met de HCP/GCP stevige kostenbesparingen hebben geboekt.
 
Kijkt u hier voor meer informatie en FAQ.

Afspraak maken voor een demo?

Belt u direct met directeur Jan Hesp 06 - 514 015 54, of stuur een e-mail via ons contactformulier.